2 May 2012

Պոզիտիվ :)

Լավ նկարներ ստանալու համար պետք չէ լավ լուսանկարչական ապարատ: Այսպես սփոփում եմ ինքս ինձ, երբ երկար չարչարանքներից հետո իմ լավ, բայց ոչ պրոֆեսիոնալ լուսանկարչական ապարատով լավ լուսանկարներ եմ ստանում:

Ու քանի որ այսօր էլ արթնացել եմ լավատեսական նոտայով, դրա համար էլ կկիսվեմ իմ մի քանի լավ լուսանկարներով:

Հա, ի միջիայլոց, առաջին նախադասությունս նրա համար էր, որ շատ խիստ չդատեք ինձ` իմ շատ սիրելի պրոֆեսիոնալ լուսանկարիչ ընկերներ ու լուսանկարչությունից հասկացող իմ անկեղծ ընկերներ :))
Ընտանիք

Hot Chili Paper

Շրիլանկյան բանան

Շրիլանկյան արագիլ

Կարմիր Էյվա

Ծիրանենի

Մայրամուտ

Մեղու

Սիգնակի` սիրո քաղաք

Սրճարան

Գրավաճառ

Տապակած խինկալի

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Թբիլիսյան գիշեր

Լուսավառ ծառ

Լուսամփոփ

Նուռ


No comments:

Post a Comment