12 January 2011

Նոր հեռախոս ուզեցի …

Ուրեմն, երբ հոկտեմբերին Անգլիա եկանք, Տիգրանը, խոստացածի համաձայն, ինձ նոր նեթբուք գնեց: «PC World» խանութում, որտեղից գնեցինք համակարգիչը, նաև նորաոճ հեռախոսներ կային: Անկեղծ ասած իմը չինական արտադրության էր (Dorado) ու «պիտանելիության ժամկետն» արդեն սպառվել էր. շուրջ 1 տարի էր օգտագործում էի, և, հնարավոր է, չէի էլ մտածի նորն ունենալու մասին, եթե ինձ զանգահարողները կարողանային ձայնս լսել: Այդ իսկ պատճառով էլ համոզեցի Տիգրանին, որ ինձ համար նոր հեռախոս էլ գնի:

Նոր հեռախոս էի ուզում, ստացա: Ինձ շատ գրավեց Անգլիայում բջջային կապի «Vodafone» օպերատորի հեռախոսներից մեկը: Վաճառողն էլ հավաստիացրեց, որ այն կարող ենք օգտագործել նաև մեր երկրում` ցանկացած բջջային կապի օպերատորի քարտով: Չնայած դրան` նաև «Vodafone»-ի քարտ նվիրեց … Ինչևէ … Հավատացինք ու հեռախոսը հետներս Հայաստան բերեցինք: Բայց պարզվեց, ոչ միայն չենք կարող օգտագործել, քանի որ հեռախոսն արգելափակում է քարտը, այլև արգելափակումը հնարավոր չէ նույնիսկ «կոտրել»:

«Դե լավ, ինչ արած, մեկ է` 2 ամիս հետո նորից ենք վերադառնալու Անգլիա»,- մտածեցինք մենք ու որոշեցինք հեռախոսի արգելափակիչ կոդը հեռացնել օրենքով:

Ի զարմանս մեզ` «Vodafone»-ի սպասարկման կենտրոններում հայտնեցին, որ տվյալ հեռախոսի համապատասխան կոդը` արգելափակումը վերացնելու համար, իրենք չունեն բազայում: Ավելի զարմանալին այն էր, որ նրանք մեզ ուղարկեցին մասնավոր մի վայր, որտեղ հենց զբաղվում են հեռախոսների կոդերը «կոտրելով»: Հա, մի զարմանալի բան էլ նշեմ. «Vodafone»-ում արգելափակիչ կոդը հանելու համար պետք է վճարեինք 20 ֆունտ, իսկ մասնավորում մեզանից 10 ֆունտ պահանջեցին:

Այստեղ էլ վստահեցրեցին, որ գործն ընդամենը 20 րոպե կպահանջի: Բայց հետո անհրաժեշտ եղավ ոչ միայն 1 ժամ, այլև 1 օր, 2 օր … 3 օրը միայն հեռախոսն անհույս մեզ հետ վերադարձրին. «Կներեք, ոչնչով չենք կարող օգնել»:

Ու հիմա ես նորից նոր հեռախոս ունենալու ցանկություն ունեմ: Չէ´, չեմ ուզում նորը գնել, ուզում եմ օգտագործել իմ նոր հեռախոսը, որը 1 ամիս եմ վայելել, այն էլ Անգլիայում:

2 comments:

  1. Hima inch es arajarkum? :))))

    ReplyDelete
  2. Կյանքս, 2 առաջրակ ունեմ :))
    Առաջարկում եմ.
    1. Գնալ ու կռվել «Vodafone»-ի հետ, պահանջել, որ կա´մ հանեն արգելափակող կոդը, կա´մ փոխեն իմ հեռախոսն ու առանց կոդի հեռախոս տան,
    2. Վաճառեն իրենց այդ «սոֆթվեար» կոչվածը հայաստանյան օպերատորներին, որ վերջիններիս հեռախոսների կոդը 1000 դրամով հնարավոր չլինի կոտրել:

    ReplyDelete